طراحی کمد دیواری
نوشته شده توسط : ساحل

کمدهای دیواری در بیشتر منزل های ایرانی وجود دارد. برپایی فضای ذخیره ساز با امکان یکدست بودن با دیوارها از دسته مهمترین خاصیت کمدهای دیواری است که باعث افزایش استفاده از آن ها شده است.

 

اما موضوعی که امروز به آن می پردازیم نمای ظاهری کمدهای دیواری است که به علت به کارگیری کمد دیواری برای سال های طولانی و عدم امکان تغییر ظاهر آن در بازه های زمانی کوتاهی مدت، از اهمیت گزیده تر ای برای ساکنین خانه برخوردار است. گزینش طرح و مدل کمد دیواری جدید دغدغه بسیاری از افراد است. طرحی که لغایت سال ها جدید و متفاوت بماند و با سلیقه و روحیه اعضای خانواده سازگاری داشته باشد و از سوی سایر کمد دیواری با سایر هارمونی مناسبی با دکوراسیون داخلی خانه شما برقرار نماید.

 

خیلی ها به پیگیری مدل کمد دیواری جدید هستند که بتوانند آن را با دکوراسیون منزل خویش هماهنگ نمایند. كمد ديواری یکتا از محل های اصلی نگهداری وسایل و پوشاک ها هستند. از کمد دیواری می نا به عنوان جای حفاظت رختخواب، لباسها، وسایل کوچک مشابه جاروبرقی و… استفاده کرد.

 

از کمد لباس ریلی و کمد لباس کشویی در کجا استفاده می شود؟

در اتاق خواب کوچک، اگر از درب های معمولی دو لنگه و سه لنگه کاربرد شود، برای مفتوح شدن بایستی در جلوی آنها فضایی تقریباً مساوی یک متر هستی داشته باشد که عملاً در آن مکان امکان قرار دادن وسایل هستی ندارد. لذا در این مواقع کمد دیواری ریلی و کمد لباس ریلی ترجیح داده می شود.

 میز تحریر تاشو با صندلی

کمد لباسی دارای چه بخشهایی است؟

کمد پوشاک استاندارد شامل: میله رخت آویز (میله رگال)، طبقه بندی با بلندی های متفاوت، کشوهای بازشونده که دارای محل هایی برای قراردادن جوراب، کراوات، حوله، انگشتر و… می باشد.

 

کمد جاکفشی حائز چه بخشهایی است؟

کمد جا کفشی در ابتدای درب ورودی نصب می شود و باید دارای طبقه هایی برای قرار دادن کفش و محلی برای آویزان کردن لباس و حوله داشته باشد. در ضمن نصب آینه قدی بر روی کمد جاکفشی پیشنهاد می شود. اگر فضای کافی دارید، می تاب بخشی را به نگهداری کفش هایی که مناسب فصل نیستند وابستگی داد. در ضمن کشویی برای قراردادن واکس، فرچه، اسپری، برس و… پیشنهاد می شود.

 

کمد دیواری کودک و کمد دیواری نوزاد و کمد بچه چگونه طراحی شود؟

استفاده از رنگ های شاد و طرح های فانتزی در اولیت طراحی کمد دیواری کودک قرار دارد. قسمتی به عنوان دکور ویترینی بهتر است در نظر گرفته شود. کمد جامه کودک را می نا به چهره ترکیبی با بست خواب، میز تحریر، میز کامپیوتر طراحی کرد.





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: